تلویزیون Smart TV 5A

تلویزیون شیائومی Smart TV 5A در سه اندازه ۳۲، ۴۰ و ۴۳ اینچی معرفی شد. این تلویزیون از صدای دالبی پشتیبانی کرده و از اندروید تی وی ۱۱ استفاده می‌کند.

شکل- تلویزیون Smart TV 5A

تلویزیون جدید شیائومی Smart TV 5A در ۳ سایز با صدای دالبی و بدنه فلزی رونمایی شد

تلویزیون شیائومی Smart TV 5A در سه اندازه ۳۲، ۴۰ و ۴۳ اینچی معرفی شد. این تلویزیون از صدای دالبی پشتیبانی کرده و از اندروید تی وی ۱۱ استفاده می‌کند.

شیائومی در حال سپری کردن روزهای پرباری است و محصولات جدید خود را یکی پس از دیگری روانه بازار می‌کند. در کنار رونمایی از شیائومی ۱۲ پرو، شیائومی پد ۵ و تلویزیون اولد ویژن در هند، این کمپانی نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند Smart TV 5A را هم معرفی کرد. این محصول در سه اندازه مختلف معرفی شده است. در ادامه به بررسی مشخصات این محصول خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی تلویزیون هوشمند Smart TV 5A شیائومی

تلویزیون هوشمند جدید شیائومی از یک قاب فلزی بهره برده و حاشیه‌هایی نازک دارد. این محصول در سه اندازه ۳۲ اینچ، ۴۰ اینچ و ۴۳ اینچ روانه بازار خواهد شد. هر سه نمونه از این تلویزیون هوشمند از پانل‌های ال سی دی با نور پس زمینه ال ای دی (LED-backlit) بهره می‌برند و نرخ رفرش ۶۰ هرتز دارند. بعلاوه، میدان دید صفحه نمایش در هر سه نمونه برابر با ۱۷۸ درجه است.

رزولوشن تصویر کوچکترین اندازه Smart TV 5A برابر با ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل است و دو نمونه بزرگ‌تر، رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی دارند.

علاوه بر این، نسخه‌های فول اچ دی از یک تراشه چهار هسته‌ای ARM Cortex-A55 بهره برده و ۱٫۵ گیگابایت رم دارند. از طرف دیگر، نسخه اچ دی از پردازنده‌های چهارهسته‌ای ARM Cortex-A35 استفاده می‌کند و یک گیگابایت رم دارد.

ظرفیت حافظه داخلی

همچنین ظرفیت حافظه داخلی هر سه مدل ۸ گیگابایت بوده و سیستم عامل اندروید تی وی ۱۱ بر روی هر سه آن‌ها نصب است. این سیستم عامل به سرویس Patchwall، کروم کست و دستیار گوگل هم مجهز است. بعلاوه، هر سه نمونه، از تمامی پلتفرم‌های استریم مطرح نظیر Mi Home Apps و میراکست پشتیبانی می‌کنند.

در بخش ارتباطات هم هر سه سایز از تلویزیون شیائومی Smart TV 5A از وای فای دو بانده و بلوتوث ۵٫۰ برخوردار هستند. همچنین، هر سه آن‌ها از دو درگاه HDMI، دو درگاه USB، یک درگاه اترنت، درگاه AV و جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون بهره‌مند هستند. یکی از سه درگاه اچ دی ام آی به کار رفته در این تلویزیون‌های هوشمند هم از ALLM و ARC پشتیبانی می‌کند.

نسخه ۳۲ اینچی تلویزیون هوشمند جدید شیائومی اسپیکرهایی ۲۰ واتی دارد و نسخه‌های ۴۰ و ۴۳ اینچی به اسپیکرهایی ۲۴ واتی مجهز هستند. همچنین، هر سه آن‌ها قادر به پخش صدای دالبی هستند. با این حال، پشتیبانی از DTS: X و DTS: Virtual X تنها به نسخه‌های فول اچ دی محدود است.

قیمت Smart TV 5A
قیمت نسخه ۳۲ اینچی از تلویوزیون هوشمند جدید شیائومی حدودا ۲۰۰ دلار است. همچنین نسخه‌های ۴۰ و ۴۳ اینچی هم به ترتیب ۳۰۰ و ۳۴۰ دلار قیمت دارند.

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم