تلویزیون شیائومی TV F2

تلویزیون های جدید شیائومی TV F2 که با همکاری شرکت آمازون تولید و معرفی شده‌اند، به سیستم عامل Fire TV مجهز هستند و طراحی بسیار زیبایی دارند.

شکل- تلویزیون شیائومی TV F2

تلویزیون شیائومی TV F2 با قیمت مناسب و امکانات فراوان معرفی شد.

تلویزیون های هوشمند جدید شیائومی سری TV F2 که با همکاری شرکت آمازون تولید و معرفی شده‌اند، به سیستم عامل Fire TV مجهز هستند و طراحی بسیار زیبایی دارند.

شیائومی از تلویزیون های جدید سری شیائومی TV F2 با سیستم عامل Fire TV با قیمت پایه ۳۹۹ یورویی برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. این تلویزیون در سه اندازه ۴۳، ۵۰ و ۵۵ عرضه خواهد شد. در مجموع این محصولات تعداد زیادی قابلیت عالی را با قیمتی رقابتی و مناسب ارائه می‌کنند.

تجهیز تلویزیون های جدید شیائومی TV F2 به سیستم عامل Fire TV

تلویزیون های جدید سری xiaomi با سیستم عامل فایر تی‌وی طراحی بدون حاشیه دارد که می‌تواند شما را غرق محتوا کند. این تلویزیون هوشمند همچنین دارای دو پایه باریک و زیبا است که روی میز قرار می‌گیرد. شما می‌توانید خروجی ۴K HDR را با پشتیبانی از فناوری ۶۰ هرتزی MEMC (نمایش روان) با این تلویزیون دریافت کنید که باعث می‌شود محتوا خیلی واقعی روی صفحه به نمایش درآید و رنگ‌ها را با کیفیت عالی نمایش می‌دهد. در بخش صوتی هم اسپیکرهایی با پشتیبانی از فناوری‌های DTS-Virtual:X و Dolby Audio و همچنین DTS-HD را در اختیار خواهید داشت که صدای فراگیر سینمایی را ارائه می‌کند.

Quanxin Wang، مدیر محصول و تکنولوژی شرکت جهانی شیائومی درباره این محصولات می‌گوید:

ما از همکاری با آمازون و ارائه تجربه چندرسانه‌ای خانگی پریمیوم Fire TV به کاربران خود خوشحالیم. این نخستین تلویزیون‌های هوشمند شیائومی با سیستم عامل Fire TV است که به کاربران تجربه محتوای باکیفیت و دستیار هوشمند الکسا را ارائه می‌کند.

به گزارش وب‌ سایت شیائومی xiaomi فرانسه این تلویزیون‌ها را هم اکنون برای فروش قرار داده است. نسخه ۴۳ اینچی ۳۹۹ یورو، نسخه ۵۰ اینچی ۴۴۹ یورو و نسخه ۵۵ اینچی آن هم ۴۹۹ یورو قیمت‌گذاری شده است.

xiaomi-tv-f2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم