اسپیکر گیمینگ لاجیتک G560 با نورهای رنگی داخلی معرفی شد

اسپیکر گیمینگ لاجیتک G560 همراه با نورهای رنگی RGB داخلی معرفی شد. این اسپیکر می‌تواند با بازی های شما سینک شده و نسبت به آنچه در بازی‌تان رخ می‌دهد نورهای رنگی را از خود ساطع کند. تصور اجرای یک بازی پلیسی با این اسپیکر جذاب است.

اسپیکر گیمینگ لاجیتک G560

اسپیکر گیمینگ لاجیتک G560

اسپیکر گیمینگ لاجیتک G560

ما مطمئن نیستیم که استفاده لوازم جانبی و ابزارهای دنیای گیمینگ از نورهای رنگی روندهای محبوب کنونی بازار باشند، اما به نظر می‌رسد که این نورهای جذاب می‌توانند تکامل بخش این لوازم باشند.

در واقع کمپانی لاجیتک مشغول کار بر روی محصولاتی این چنینی است که در تازه‌ترین آن‌ها از اسپیکر گیمینگ لاجیتگ G560 پرده برداری کرده است.

آنچه که اسپیکر گیمینگ لاجیتک G560 را با سایر رقبای بازار متمایز می‌سازد، مجهز بودن آن‌ها به نورهای رنگی RGB داخلی است.

این نورها با تکنولوژی G LIGHTSYNC شرکت لاجیتک هم گام سازی می‌شود. این بدان معناست که هر زمان شما بازی کنیدف این نورها بسته به آنچه که در جریان بازی رخ می‌دهد تغییر پیدا می‌کنند.

عملکرد اسپیکر گیمینگ لاجیتک G560

ما می‌توانیم فرض را بر این بگیریم که نورهای ساطع شده از اسپیکر گیمینگ لاجیتک G560 می‌توانند در بسیاری از بازی‌ها که نور نقش مهمی را در آن‌ها ایفا می‌کنند خودی نشان دهند.

به طور مثال می‌توان به بازی‌هایی اشاره کرد که در آن شما سوار بر یک خودرو پلیس شده‌اید و این اسپیکرها نقش نورهای آبی و قرمز اتومبیل شما را بازی خواهند کرد.

به طور مثال هنگامی که تیر خورده‌اید این چراغ‌ها به رنگ قرمز درآمده یا وقتی در آب مشغول شنا کردن هستید آن‌ها به رنگ آبی تغییر کنند.
قیمت:

مسلما این یک ویژگی جدید برای اسپیکرها خواهد بود، اما بهره‌مندی از آن چندان هم برای شما ارزان تمام نمی‌شود. اسپیکر گیمینگ لاجیتک G560 را می‌توانید با قیمت ۲۰۰ دلار از سایت رسمی خود شرکت لاجیتک خریداری کنید.

مشخص نیست این محصول در چه بازارهایی به صورت فیزیکی به فروش خواهد رسید.

gadgetnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم