اسپیکرهای ضد آب جدید آلتیمیت ایرز

اسپیکرهای ضد آب جدید آلتیمیت ایرز (Ultimate Ears) در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی شدند

اسپیکرهای ضد آب جدید آلتیمیت ایرز

آلتیمیت ایرز (Ultimate Ears) یک کمپانی آمریکایی تاسیس ۱۹۹۵ است که از سال ۲۰۰۸ تحت مالکیت کمپانی سوئیسی لاجیتک بوده و به صورت تخصصی به تولید اسپیکر و هدفون می‌پردازد.

اسپیکرهای ضد آب جدید آلتیمیت ایرز به نام‌های بوم ۳ و مگابوم ۳ به تازگی در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی شدند که نگاهی مختصر به آن‌ها خواهیم داشت.

 

اسپیکرهای ضد آب جدید آلتیمیت ایرز
اسپیکرهای ضد آب جدید آلتیمیت ایرز

اسپیکرهای ضد آب جدید آلتیمیت ایرز که در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی شدند ۳ Boom و Megaboom 3 نام داشته و دو اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هستند. یک حسن محصولات آلتیمیت ایرز (Ultimate Ears) این است که ضمن داشتن کیفیت بسیار بالا و صدایی دلنشین، قیمت بسیار مناسبی دارند و جیب شما را خالی نمی‌کنند. دو اسپیکر بی‌سیم جدید که به تازگی معرفی شدند مقاومت بسیار بالایی نیز دارند و در صورتی که کاربر آن‌ها را نشکند، نیازی به تعمیر نخواهند داشت.

یک نکته جالب در نام‌گذاری اسپیکرهای ضد آب جدید آلتیمیت ایرز این است که پیشتر محصولی با نام مگابوم ۲ وجود نداشته و این کمپانی در نام‌گذاری محصول جدید خود مگابوم به مگابوم ۳ پریده است. نسل جدید اسپیکرهای آلتیمت ایرز در کنار شباهت‌هایی که به نسل پیشین دارند، تفاوت‌هایی در طراحی و افزوده شدن ویژگی‌های جالبی نیز در آن‌ها دیده می‌شود.

پارچه‌ای که در پوشش اسپیکرهای ضد آب جدید آلتیمیت ایرز به کار رفته دو رنگ بوده و نسبت به نسل قبل اندکی درخشان‌تر است و به منظور افزایش دوام، بافت فشرده‌تری نیز دارد. نوار پلاستیکی‌ای که در طول اسپیکر کشیده شده نیز نازک‌تر بوده و بدین‌ترتیب مساحت ناحیه‌ای که از آن صدا خارج می‌شود بیشتر است.

این نوار در نسخه‌های قبلی پذیرای دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا بود که در نمونه‌های جدید این دو کلید به بخش پارچه‌ای منتقل شده‌اند. بر خلاف نسل پیشین، یک گیره پارچه‌ای نیز به اسپیکرهای نسل جدید بوم ۳ و مگابوم ۳ وصل شده تا بدین‌ترتیب آویزان کردن اسپیکر آسان‌تر باشد.

برد بلوتوث اسپیکرها افزایش یافته و درگاه میکرو یواس‌بی که به منظور شارژ اسپیکر استفاده می‌شود نیز از زیر اسپیکر به زیر نوار پلاستیکی منتقل شده است.

با این تغییر کوچک، اسپیکر می‌تواند هنگام اتصال به شارژ نیز به صورت ایستاده بماند. این دو اسپیکر دارای گواهی ضد آب و گردخاک IP67 هستند و با وجود اینکه درگاه شارژ خود ضد آب است، اما پناه گرفتن آن زیر نوار پلاستیکی بدنه سبب مضاعف شدن قابلیت ضد آبی آن نیز می‌شود.

شما به راحتی می‌توانید این اسپیکر را به دورن استخر پرت کرده و نگران بیرون آوردن آن از آب نباشید. آلتیمیت ایرز همچنین دو اسپیکر خود (به ویژه مگابوم ۳) را به نحوی بالانس کرده که هنگام شناور ماندن در آب، بیشترین سطح ممکن از آن خارج آب بماند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم