اسپیکر هوشمند ساند پرو هواوی

هواوی اخیراً اسپیکرهای هوشمند هواوی ساند پرو را به عنوان بروزرسانی اسپیکرهای هوشمند برند هواوی ساند معرفی کرد که علاوه بر قابلیت‌های پیشین، قابلیت‌هایی جدید نیز خواهد داشت.

شکل - اسپیکر هوشمند هواوی ساند پرو

اسپیکر هوشمند ساند پرو هواوی به زودی به بازار می‌آید

هواوی اخیراً اسپیکرهای هوشمند هواوی ساند پرو ( Huawei Smart Speake ) را به عنوان بروزرسانی اسپیکرهای هوشمند برند هواوی ساند معرفی کرد که علاوه بر قابلیت‌های پیشین، قابلیت‌هایی جدید نیز خواهد داشت.

هواوی به تازگی از اسپیکر هوشمند ساند پرو هواوی پرده برداشته که ابعاد نسبتاً کوچک و جمع و جوری دارد و با قیمت حدودا ۲۴۰ دلار در بازارهای جهانی به فروش خواهد رسید. بازار اینترنت اشیا این روزها خیلی داغ است و این تکنولوژی علاوه بر وسایل هوشمند خانگی در وسایل هوشمند پوشیدنی نیز کاربرد بالایی دارد.
هر روزه کمپانی‌های تکنولوژی بیشتری به این بخش بازار روی می‌آورند تا از قافله عقب نمانده و سهمی از این بخش بزرگ بازار نصیب خود کنند. هواوی نیز یکی از این کمپانی‌هاست که دلایل زیادی برای جذب مشتری در بازار وسایل هوشمند دارد. این شرکت بزرگ چینی در حال حاضر در بازار گوشی‌های هوشمند متضرر شده و تنها همین دلیل کافی است که به تولید محصولات متنوع‌تری روی آورد.

این شرکت اخیراً هواوی ساند را به عنوان پرچمدار اسپیکرهای هوشمند معرفی کرده و بر آن است که به زودی هواوی ساند پرو را به عنوان مدل بروزرسانی شده روانه بازار کند.

اسپیکر هوشمند ساند پرو

اولین مدل از این اسپیکر هوشمند در سال ۲۰۱۹ با نام هواوی ساند ایکس و همراه با میت پد پرو معرفی شد. بعدها این اسپیکر هوشمند با سری گوشی‌های هوشمند P40 و اخیراً با نسخه پلاتینیوم معرفی شد. در ماه اکتبر سال جاری، هواوی این اسپیکر هوشمند را با نام ساده هواوی ساند معرفی کرد و در نظر دارد نسخه بروزرسانی شده را با نام هواوی ساند پرو به مشتری‌ها ارائه کند.

اسپیکرهای اصلی هواوی ساند ایکس در واقع محصول مشترک هواوی و شرکت تکنولوژی صوتی دویالت هستند. این اسپیکرها به دستیار هوشمند هواوی Xiaoyi مجهزاند که قابلیت‌های هوشمند آن را تقویت می‌کند. صدای این اسپیکر کیفیت بالایی دارد و با همگام‌سازی دو اسپیکر، صدای استریو را تجربه خواهید کرد. نکته جالب این‌جاست که این دو کمپانی تا حدودی از اپل هوم پاد الهام گرفته‌اند. اما تفاوت عمده این دو اسپیکر بین مدل‌ها و سایز آنهاست.

حال سوال این‌ است که آیا هواوی ساند پرو با توجه به نام انتخابی، در واقع محصولی پیشرفته خواهد بود؟ انتظار می‌رود که در نسخه بروزرسانی شده، صدای باکیفیت‌تر و قابلیت‌های هوشمند بیشتری در اختیار کاربر قرار گیرد. احتمال آن می‌رود که تاریخ معرفی این اسپیکر همزمان با معرفی سری گوشی‌های هوشمند P50 در سال آینده میلادی باشد که با وجود همه مشکلات پیش رو، هنوز هم از برنامه این کمپانی چینی خط نخورده است. گرچه، احتمال معرفی زودهنگام این اسپیکر با سری گوشی‌های میت X2 و نووا ۸ نیز دور از ذهن نیست.

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم