مانیتورهای اداری سامسونگ

مانیتورهای اداری سامسونگ از امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای بهره می‌برند که می‌توانند به بسیاری از نیازهای کارمندان پاسخ دهند. از این رو قصد داریم شما را با برترین مانیتورهای اداری بازار آشنا کنیم.

شکل1 – مانیتورهای اداری سامسونگ

با بهترین مانیتورهای اداری سامسونگ آشنا شوید

هنگامی که شرکت‌ها و موسسات تصمیم به تعویض یا خرید مانیتور می‌گیرند، باید با در نظر گرفتن شرایط مالی، نوع کارکرد و درخواست‌های متنوع کارکنان هوشمندانه‌ترین خرید را انجام دهند. واحد‌های فنی و منابع انسانی شرکت‌ها بهترین بخش برای مشورت و گرفتن این تصمیمات هستند تا بتوانند مانیتوری انتخاب کنند که علاوه بر صرفه‌جویی اقتصادی، میزان بهره‌وری کارکنان را افزایش دهد.

بخش فنی شرکت‌ها می‌تواند بر روی قابلیت‌های مورد انتظار کارکنان از مانیتور مثل میزان روشنایی، کنتراست، نوع پنل و… تمرکز کند و منابع انسانی شرکت‌ها هم مانیتور انتخابی را از نظر مسائل راحتی و ارگونومیک بودن مورد ارزیابی قرار دهد.

همین دلایل باعث شده تا انتخاب مانیتورهای اداری کار راحتی نباشد و نیاز دارد تا مدیران و تصمیم‌گیران شرکت‌ها پیش از هر چیز با مدل‌ها و سری‌های متنوع آشنا باشند. در ادامه چند مدل از برترین مانیتورهای اداری سامسونگ را معرفی کرده‌ایم.

معرفی برترین مانیتورهای اداری سامسونگ

مانیتورهای T55

کارمندان و نیروهای مستقر در دفاتر اداری و تجاری برای ساعت‌های متوالی چشم به مانیتورها می‌دوزند تا کارهای شرکت‌ را پیش ببرند. این موضوع باعث می‌شود تا کارکنان در پایان روز کاری خود با مشکل خستگی چشم و گاهی اوقات سر درد روبرو شوند. برای همین لازم است تا در زمان خرید مانیتور برای دفاتر اداری به قابلیت‌هایی که این چالش‌ها را رفع می‌کند، توجه داشته باشید.

شکل2 - مانیتورهای T55

مانیتورهایی که صفحه نمایش منحنی دارند، به دلیل نزدیک بودن به ساختار کروی چشم انسان، وقوع خستگی چشم یا سر درد را به کمترین حالت ممکن می‌رسانند. طراحی مانیتورها به شکل منحنی کمک می‌کند تا کمترین تغییر در نقطه تمرکز چشم بیننده ایجاد شود و چشم‌ها تمام ابعاد صفحه نمایش را زیر نظر داشته باشد، در نتیجه فشار بسیار کمتری به چشم وارد می‌آید.

معرفی برترین مانیتورهای اداری سامسونگ

مانیتور T55 سامسونگ از انحنایی به شعاع ۱۰۰۰R بهره‌ می‌برد که نزدیک‌ترین حالت به چشم انسان است. در واقع اگر انحنای مانیتور را از دو طرف ادامه دهیم، یک دایره با شعاع یک متر ایجاد می‌شود که شبیه‌ترین حالت ممکن به زاویه‌ای است که چشمان انسان می‌تواند پوشش دهد، بهره‌مندی از این انحنای مناسب موجب شده تا مانیتور T55 لقب «قهرمان منحنی» را از آن خود کند.

مانیتورهای سری T55 از دو قابلیت Flicker Free و Eye Saver هم پشتیبانی می‌کند. در قابلیت Flicker Free با کاهش نور پس زمینه و در قابلیت Eye Saver با کاهش نور آبی از چشم‌های کاربران محافظت می‌شود. پنل VA، رزولوشن ۱۹۲۰X1080، زاویه دید ۱۷۸ درجه و زمان واکنش ۴ میلی ثانیه‌ای از دیگر ویژگی‌های مانیتورهای سری T55 سامسونگ است. همچین با استفاده از درگاه‌های HDMI، DP و D-Sub می‌توانید به تمامی دستگاه‌های مورد نظر خود متصل شوید و از قابلیت‌های متنوع این مانیتورها بهره ببرید.

با مانیتورهای سری T55 برای شنیدن صدای باکیفیت فیلم‌ها یا بازی‌ها نیازی به اتصال دستگاه جانبی ندارید، چرا که این مانیتورها بلندگوی داخلی ۵ واتی دارند که می‌تواند به شکلی شفاف و واضح صدای ویدئوها را به گوش شما برساند. مانیتورهای سری T55 سامسونگ در ابعاد ۲۴، ۲۷ و ۳۲ اینچ طراحی شده‌اند.

مانیتور F27T85

انتخاب مانیتور مناسب تنها به دفاتر اداری اختصاص ندارد و امروز که شاهد انتقال کارهای اداری به خانه‌ها و گسترش دورکاری هستیم، انتخاب مانیتور کارآمد اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

شکل3- مانیتور F27T85

مانیتور ۲۷ اینچی F27T85 سامسونگ از جمله‌ مدل‌هایی است که به طور خاص و ویژه برای کاربردهای اداری و و تجاری طراحی شده است. این مانیتور به کمک قابلیت‌هایی همچون پنل PLS، رزولوشن WQHD، طراحی مینیمال، زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای، فناوری Flicker Free، حالت Eye Saver و… به راهکاری حرفه‌ای برای انجام کارهای اداری تبدیل شده است.

مانیتورهای اداری سامسونگ – مانیتورهای سری F27T85

کیفیت پنل مانیتور و چگونگی نمایش رنگ‌ها و تصاویر برای افرادی که کارهایی مثل طراحی یا ادیت عکس و فیلم انجام می‌دهند بیشتر از سایر کاربران اهمیت دارد. مطمئنا هیچ طراحی دوست ندارد رنگ‌های محصول نهایی با آنچه در مانیتور می‌دیده تفاوت پیدا کند و یا تصاویر را با رزولوشن پایین و کیفیت پایین مشاهده کند.

مانیتور F27T85 از نسل جدید پنل‌ها یعنی PLS (Plane-line Switching) بهره می‌برد. در این پنل‌ها نقاط ضعف نسل‌های قبلی برطرف شده تا تصویری متمایز و کم‌نقص ارائه شود. افزایش میزان روشنایی، زاویه دید گسترده‌تر و وسیع‌تر بدون کاهش کیفیت تصویر، نمایش رنگ‌های واقعی و زنده، زمان واکنش‌پذیری سریع‌تر، نمایش تصاویر در حالت طبیعی و… از مزیت‌هایی است که با بهره‌مندی از پنل PLS حاصل شده است.

این نمایشگر از صفحه نمایشی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ یا WQHD بهره می‌برد. رزولوشنی که حدود ۱.۷ برابر مانیتورهای Full HD است.

در مانیتور F27T85 کاربران می‌توانند با چرخاندن صفحه نمایش محتوای مورد نظر خود را در هر دو حالت افقی یا عمودی مشاهده کنند. این موضوع کمک می‌کند تا برخی از کاربران مانند برنامه‌نویسان با قرار دادن مانیتور در حالت پرتره راحت‌تر و سریع‌تر کارهای خود را انجام دهند. به کمک پایه و بدنه منعطف مانیتور می‌توان صفحه نمایش را در ارتفاع دلخواه تنظیم کرد و به سادگی آن را به شکل مورد نظر خود درآورد.

بسیاری از شرکت‌ها برای خرید تجهیزات کاری خود با محدودیت‌های مالی روبه‌رو هستند که این موضوع باعث می‌شود تا در برخی از مواقع کیفیت فدای قیمت شود. در صورتی که می‌توان با یک انتخاب هوشمندانه مانیتوری پیشرفته و کارآمد با هزینه‌ای اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه داشت. مانیتوری که صفحه نمایش آن رنگ‌ها و تصاویر را به شکلی طبیعی و زنده نمایش دهد و در عین حال از پس کارهای مولتی تسکینگ بربیاید.

مانیتورهای سری SR35

مانیتورهای SR35

مانیتورهای سری SR35 سامسونگ با ترکیب طراحی مینیمالیستی، قابلیت‌های پیشرفته و قیمت مقرون‌به‌صرفه به محصولی کاربردی برای کارهای تجاری و اداری تبدیل شده است.

مانیتورهای سری SR35 با وضوح تصویر فول اچ دی (۱۰۸۰در ۱۹۲۰) تصاویر را به شکلی چشم‌نواز نمایش می‌دهد. پنل استفاده شده در این مانیتورها از نوع IPS است که کمک می‌کند تا طیف گسترده‌تری از رنگ‌ها با تفکیک‌پذیری بالا، شفافیت و وضوح بیشتر به چشم کاربران منتقل شود. با تجهیز نمایشگر SR35 به پنل IPS نمایش دقیق رنگ‌ها و سایه‌ها حتی در زوایای غیر مستقیم هم با کمترین تغییر و افت کیفیتی همراه است.

در طراحی مانیتورهای SR35 به تمرکز بیشتر کاربران و امکان گذاشتن مانیتورها در کنار یکدیگر برای کارهای مولتی تسکینگ توجه شده است. به همین دلیل سه ضلع این نمایشگر با کمترین حاشیه ممکن دیده می‌شود. موضوعی که کمک می‌کند تا فضای بزرگتری برای نمایش تصاویر به وجود بیاید و علاوه بر آن میزان تمرکز کاربران بیشتر از همیشه شود. ضمن اینکه با کمتر شدن حاشیه‌ها می‌توان دو یا چند مانیتور را در کنار هم قرار داد و از امکانات آن استفاده کرد.

نرخ نوسازی تصویر ۷۵ هرتز در مانیتورهای SR35 کمک کرده تا دیدن فیلم‌ها، وبگردی و مرور اسناد اداری به شکل روان و راحت‌تری انجام شود. نسبت تصویر ۱۶:۹، بهره‌مندی از فناوری Flicker Free و حالت Eye Saver، پشتیبانی از پورت‌های ورودی HDMI و D-Sub بخشی دیگر از قابلیت‌های این سری از مانیتورهای سامسونگ است.

مانیتورهای SR35 سامسونگ در ابعاد ۲۲، ۲۴ و ۲۷ اینچ طراحی شده‌اند و می‌توانند حتی در شرایط محدودیت‌های مالی شرکت‌ها، دفاتر این سازمان‌ها را به مانیتوری کارآمد و مدرن مجهز کنند.

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم