تلویزیون فیلیپس OLED 937

تلویزیون فیلیپس ۹۳۷ معرفی شد. این تلویزیون پرچمدار از فناوری +OLED بهره می‌برد و می‌تواند رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز را به ارمغان بیاورد.

شکل - تلویزیون فیلیپس OLED 937

تلویزیون فیلیپس OLED 937 با امکانات متنوع و جذاب رونمایی شد

تلویزیون فیلیپس ۹۳۷ معرفی شد. این تلویزیون پرچمدار از فناوری +OLED بهره می‌برد و می‌تواند رفرش‌ ریت ۱۲۰ هرتز را به ارمغان بیاورد.

شرکت فیلیپس با دست پر به نمایشگاه IFA 2022 آمده است و می‌خواهد در آن از چندین تلویزیون پرچمدار +OLED و مینی LED رونمایی کند. در ادامه به بهترین مدل تلویزیون فیلیپس یعنی OLED+ 937 می‌پردازیم.

تلویزیون فیلیپس OLED+ 937

تلویزیون هوشمند جدید فیلیپس در دو نسخه ۶۵ و ۷۷ اینچ در آینده خیلی نزدیک عرضه خواهد شد و از جدیدترین نسل سیستم پردازش تصویر هوش مصنوعی (Artificial intelligence ) فیلیپس بهره می‌برد. Bowers & Wilkins نیز وظیفه کار روی بخش صدای این تلویزیون هوشمند را بر عهده داشته‌اند. اگرچه تلویزیون اولد پلاس فیلیپس ۹۳۷ از صدای ۵.۱ کاناله پشتیبانی می‌کند؛ اما قطعا برای عملکرد بهتر و مناسب تر باید سیستم صوتی فراگیر همگام شود.

فیلیپس (Philips ) نسخه اندکی ضعیف‌تر این تلویزیون را نیز در قالب مدل ۹۰۷ عرضه کرده است. این مدل بخش بزرگتر جامعه را هدف قرار داده و در ابعاد ۴۸، ۵۵ و ۶۵ اینچ عرضه خواهد شد. هر دو تلویزیون فیلیپس ۹۳۷ و ۹۰۷ با مجموعه‌ای از ویژگی‌های گیمینگ همراه شده‌اند که از میان آنها می‌توان به پشتیبانی از VRR و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز اشاره کرد. بدین ترتیب کاربران می‌توانند بازی‌های PS5 و Xbox Series X را روان‌تر تجربه کنند.

در بخش تلویزیون‌های Mini LED نیز فیلیپس مدل PML9507 را به نمایش گذاشت. این مدل پیشتر معرفی شده بود و اگرچه چندان از نظر قیمت اقتصادی مقرون به صرف نیست، اما می‌تواند کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ خوبی را در اختیار شما قرار دهد. تمامی این مدل‌ها در دسته تلویزیون‌های Ambilight Next Generation قرار می‌گیرند. این فناوری گامی جدید در تکنولوژی نور پس‌زمینه خواهد بود؛ زیرا اتفاقات روی صفحه را رصد می‌کند و دقت دقیقتر و بالاتری دارد.

Philips tv OLED+ 937

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم