تلویزیون Neo QLED8K سامسونگ

تلویزیون های Neo QLED 8K سامسونگ‎‎ به گونه‌ای طراحی شدند تا نمایشی فراگیر و متمرکز را به همراه داشته باشند. در ادامه با جزئیات طراحی این سری از تلویزیون های سامسونگ آشنا خواهیم شد.

تلویزیون Neo QLED8K سامسونگ

شکل- تلویزیون Neo QLED8K سامسونگ

با جزئیات طراحی تلویزیون Neo QLED8K سامسونگ‎‎ آشنا شوید

تلویزیون هوشمند QLED سامسونگ – طراحان هنگامی که قصد دارند در طراحی یک محصول عناصر غیر ضروری را حذف کنند، ابتدا جنبه‌های ضروری دستگاه را پیدا می‌کنند تا حذف هر نوع عنصری به عملکرد دستگاه آسیب نزد. در واقع حذف عناصر دستگاه‌ها یکی از سخت‌ترین تصمیم‌های طراحان محسوب می‌شود، اما نتیجه این تغییرات بسیار جذاب خواهد بود؛ زیرا در نهایت شرکت سازنده می‌تواند محصولی مینیمال، زیبا و با کارایی بیشتری را تولید و به بازار عرضه کند.

سامسونگ نیز در طراحی تلویزیون های سری Neo QLED 8K با هدف افزایش زیبایی و جذابیت تصمیم گرفت تا عناصر غیر ضروری را از این محصول خود حذف کند. نتیجه چنین تغییراتی باعث شد تا تلویزیون های Neo QLED 8K سامسونگ از صفحه نمایشی فراگیر، جذاب و با تمرکز بر محتوا برخوردار شوند.

جزئیات طراحی تلویزیون Neo QLED8K سامسونگ

حذف حواشی

تلویزیون های Neo QLED 8K سامسونگ‎‎ از طراحی خاصی بهره می‌برند تا بتوانند تمام موانع فیزیکی بین محصول و کاربر را حذف کنند. این تلویزیون به صفحه‌نمایش Infinity Screen مجهز شده تا با کاهش حاشیه بتواند فرد را در تماشای محتوا غوطه‌ور سازد. با توجه به این که سامسونگ در طراحی این محصول از فناوری‌های پیشرفته استفاده کرده است، حاشیه‌های آن تقریبا به صفر رسیده که باید همین مورد را یکی از ویژگی‌های خاص این تلویزیون محسوب کرد.

سامسونگ با استفاده از قاب فولادی ضد زنگ ۰.۸ میلی متر توانسته مرز میان صفحه نمایش و محیط را از بین ببرد؛ به گونه‌ای که کاربر تصور می‌کند صفحه‌نمایش شناور است. طراحان اندازه لوگوی سامسونگ را نیز با هدف حذف هر نوع مانع کاهش دادند تا فقط خود محصول برجسته به نظر برسد.

پخش صدای باکیفیت

طراحان در پشت صفحه نمایش حفره بلندگو و سیستم‌های ساب ووفر را قرار دادند که صدایی با کیفیت و بسیار بالا را به گوش کاربران می‌رساند. از این رو کاربران به بلندگوی اضافی نیز نیازی نخواهد داشت.

همچنین کاربران به کمک فناوری هوش مصنوعی صداهای بهینه‌سازی شده با محتوا و محیط خود را خواهند شنید. فناوری‌های صوتی پیشرفته در این تلویزیون توانسته با تولید صداهای باکیفیت و فراگیر کاربران را از تماشای محتواها هیجان‌زده کند.

بهترین و کامل‌‌ترین هارمونی

تلویزیون های Neo QLED 8K سامسونگ به گونه‌ای طراحی شدند تا علاوه بر این که یک محصول جذاب باشند بتوانند با قرار گرفتن در هر مکانی آن را کامل‌تر کند.

قابلیت One Connect

تلویزیون‌هایی که روی دیوار یا روی میز قرار می‌گیرند به لوازم جانبی مختلفی نیاز دارند که حضور آنها باعث شلوغی و بی‌نظمی در اطراف تلویزیون خواهد شد. سامسونگ با هدف رفع این مشکل قابلیت One Connect را در نظر گرفته که البته طراحان برای سازگاری با محیط‌های مختلف آن را از نو طراحی کردند. اندازه و ضخامت بهینه One Connect طبق بررسی دقیق محیط‌های مختلف تعیین شده و با ظاهر باریک خود باعث نصب آسان و منظم تلویزیون خواهد شد.

طراحان سامسونگ در طراحی مجدد One Connect برای آن لوازم جانبی جدیدی چون Attachable Slim One Connect را در نظر گرفتند که از آن می‌توان به عنوان پایه تلویزیون استفاده کرد. هرچند پایه همواره بخشی از طراحی تلویزیون بوده، اما جز پشتیبانی از صفحه‌نمایش کاربرد دیگری نداشته است. از این رو Attachable Slim One Connect در قالب یک پایه با شکلی ویژه طراحی شده تا هم باعث نظم در اطراف تلویزیون شود و هم از تلویزیون پشتیبانی کند.

هرچند Attachable Slim One Connect باعث استفاده مناسب از فضا و زیباتر کردن محیط می‌شود، اما طراحان عناصر روی خود تلویزیون را نیز با هدف حفظ غوطه‌وری و آسان‌تر شدن استفاده از نو سازماندهی کردند. پشت تلویزیون در کنار پایه Slim One Connect Attachable یک جعبه باریک One Connect قرار گرفته که به این تلویزیون متصل می‌شود و می‌تواند کابل‌ها و سیم‌های نامرتب را پنهان کند.

Neo QLED 8K TVs

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم