مانیتور گیمینگ ۲۷ ایسوس

مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی ایسوس ROG Swift QHD OLED رونمایی شد. این نمایشگر مخصوص بازی نرخ رفرش ۲۴۰ هرتزی و طراحی نوآورانه دارد.

شکل – مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی ایسوس

مانیتور گیمینگ ۲۷ ایسوس ROG Swift QHD OLED با نرخ رفرش ۲۴۰ هرتزی رونمایی شد

کمپانی ایسوس از یک مانیتور مخصوص بازی جذاب و جدید از سری ROG با شماره مدل PG27AQDM رونمایی کرد. مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift QHD OLED از ابعاد دقیق ۲۶.۵ اینچی برخوردار است، یک پنل QHD OLED با حداکثر رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی و نرخ رفرش بسیار سریع ۲۴۰ هرتزی برخوردار است. نرخ پاسخگویی این مانیتور ۰.۰۳ میلی‌ثانیه‌ای بوده و با فناوری G-Sync شرکت انویدیا نیز سازگار است.

یک سینی حرارتی سفارشی در داخل این مانیتور نصب شده که می‌تواند به مدیریت دما کمک کند. جریان هوا نیز با نصب دریچه‌های بزرگ‌تر در داخل این مانیتور به دقت بهتر گرما کمک می‌کند. مانیتور Swift OLED به قابلیت بهینه‌سازی ولتاژ مجهز شده تا به مشتریان اطمینان بدهد که این نمایشگر می‌تواند با هر ولتاژی که دریافت می‌کند، روشنایی ثابتی را برای تمام پیکسل‌ها ارائه کند. ROG برای تخمین سطوح بین روشنایی OLEDَ، سطح دما و دمای عملیاتی با یک شرکت غیرقابل‌ذکر همکاری داشته است. سپس یک الگوریتم هوشمند نیز برای بهینه‌سازی ولتاژ بر اساس تغییرات دما ایجاد می‌شود تا از یکنواختی روشنایی در سراسر نمایشگر اطمینان پیدا شود.

مانیتور گیمینگ ۲۷ ایسوس

یکی دیگر از قابلیت‌های مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی ایسوس ROG Swift QHD OLED، پوشش ضد انعکاس micro-texture آن است که می‌تواند جلوی انعکاس نور محیطی را در حد مطلوبی بگیرد تا غرق در بازی‌ها شوید. تنظیمات اختصاصی Uniform Brightness برند ASUS ROG نیز به ثبات نور در هر وضوحی کمک می‌کند. نرم افزار جدید Asus DisplayWidget Center به گیمرها اجازه می‌دهد تنظیمات نمایشگر و قابلیت‌های مخصوص OLED را از طریق یک رابط کاربری نوآورانه و بدون دسترسی به منوی نمایش روی صفحه، تغییر دهند.

اوج روشنایی این نمایشگر ۱۰۰۰ نیت است و از HDR نیز پشتیبانی می‌کند. این پنل همچنین پوشش ۹۹ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 دارد، دقت رنگ Delta E < 2 داشته، نسبت کنتراست ۱.۵ میلیون به ۱ دارد، از رنگ‌هایی با عمق ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند و به‌لطف پنل اولد خودش رنگ مشکی را خیلی عمیق به‌نمایش می‌گذارد.

این نمایشگر گیمینگ از نظر ظاهری باریک و آینده‌نگرانه است . از پایه تنظیم‌شونده بهره می‌برد که به‌لطف آن می توانید نمایشگر را به چپ و راست و همینطور بالا یا پایین بچرخانید. علاوه بر این امکان استفاده از نمایشگر به‌صورت عمودی نیز وجود دارد. روی این مانیتور همچنین پورت‌های ارتباطی متنوعی از جمله یک پورت DisplayPort 1.4، دو پورت HDMI 2.0 و یک USB HUB ارائه شده است.

قیمت مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift QHD OLED
ایسوس این مانیتور ۲۴۰ هرتزی را با قیمت ۹۹۹ دلاری و از طریق وب‌سایت خودش و یا سایت آمازون وارد بازار خواهد کرد.

SOURCE

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم