تلویزیون سونی XR X95K

تلویزیون‌های سری براویا سونی از قدیم‌الایام به‌خاطر کیفیت ساخت مثال‌زدنی و تصویر فوق‌العاده شهره خاص و عام بوده‌اند.

شکل- تلویزیون سونی XR X95K

تلویزیون سونی XR X95K – Sony Bravia XR X95K Mini LED 75-Inch

تلویزیون‌های با اندازه‌های ۷۰ تا ۷۵ اینچ گزینه‌های ایده‌آلی برای افرادی به شمار می‌روند که به دنبال محصولاتی با صفحه نمایش‌ بزرگ می‌گردند؛ اما قصد ندارند به سراغ نمونه‌های بسیار بزرگ و گرانقیمت ۸۰ اینچ به بالا بروند.

در حال حاضر محصولات بزرگی از برندهای شناخته شده در این دسته از بازار حضور دارند که هریک مزایا و معایب خود را داشته و برای دسته خاصی از کاربران مناسب هستند.

به عنوان مثال، گیمرها و علاقمندان به تماشای مسابقات ورزشی باید نرخ رفرش بالاتر را در اولویت خود برای انتخاب تلویزیون قرار دهند و فیلم‌بازان نیز باید کیفیت صدای بالاتر و رنگ‌های طبیعی‌تر را در صدر اولویت‌هایشان قرار دهند.

تلویزیون‌های سری براویا سونی از قدیم‌الایام به‌خاطر کیفیت ساخت مثال‌زدنی و تصویر فوق‌العاده شهره خاص و عام بوده‌اند.

مدل XR X95K جدیدترین مدل از سری براویا سونی است که به‌راحتی در لیست بهترین تلویزیون های ۷۰ تا ۷۵ اینچ بازار در سال ۲۰۲۳ قرار می‌گیرد.

این مدل با بهره‌گیری از تکنولوژی مینی ال ای دی توانسته بسیاری از نواقص پانل‌های اولد معمولی را رفع کرده و با تولید عمیق‌ترین رنگ‌های سیاه به کیفیت بصری فوق العاده‌ای دست پیدا کند.

تلویزیون سونی XR X95K

این تلویزیون هوشمند همچنین علاوه بر بهبود کنتراست تصاویر با استفاده از فناوری پردازشی XR قادر است تک تک فریم‌های نمایش داده شده را بررسی کرده و آن‌هایی که احتمال مشاهده‌شان توسط بیننده بیشتر است را بهینه‌سازی کند!

این پیشرفت تکنولوژیک در حالی حاصل شده که اکثر پردازشگرهای تصویر حاضر در تلویزیون‌ها تصاویر را تنها بر اساس رنگ یا کنتراست بهینه‌سازی می‌کنند.

تلویزیون XR X95K سونی در حال حاضر ۳۸۰۰ دلار قیمت دارد.

البته مدل بزرگ‌تر ۸۵ اینچی این تلویزیون هم با قابلیت‌هایی مشابه به بازار عرضه شده و همانند XR X95K یکی از بهترین نمونه‌های بازار در کلاس قیمتی و عملکردی خود به شمار می‌رود
source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم