مانیتور گیمینگ لنوو

نسل جدید مانیتور حرفه ای و مانیتور گیمینگ لنوو از سری ThinkVision و سری G با امکانات به‌روز، قیمت و مشخصات فنی مناسب معرفی شدند.

شکل- مانیتور گیمینگ لنوو

نسل جدید مانیتور حرفه ای و مانیتور گیمینگ لنوو معرفی شدند

نسل جدید مانیتور حرفه ای و مانیتور گیمینگ لنوو از سری ThinkVision و سری G با امکانات به‌روز، قیمت و مشخصات فنی مناسب معرفی شدند.

کمپانی لنوو در رویداد Tech World 2021 که طی هفته جاری برگزار شد، از مجموعه محصولات جدیدی رونمایی کرد. در میان آن‌ها نام مانیتورهای سری ThinkVision نیز دیده می‌شود که با هدف کاربران حرفه‌ای و گیمرها طراحی شده‌اند. در ادامه توجه شما را به معرفی نسل جدید مانیتور حرفه ای لنوو جلب می‌کنیم.

مانیتور گیمینگ لنوو

مانیتور جدید ThinkVision P27u-20 با هدف حرفه‌ای‌ها طراحی شده است. این مانیتور عمق رنگ وسیع دوگانه را ارائه می‌کند که شامل پوشش ۹۹.۱ درصدی از فضای رنگ DCI P3 و ۹۹.۵ درصدی از فضای رنگ Adobe RGB با دقت رنگ کالیبره شده در کارخانه می‌شود. این نمایشگر برای کاربرانی تولید شده که به عکاسی، فیلمبرداری و زمینه‌های مرتبط با گرافیک مشغول فعالیت هستند. این نمایشگر ۲۷ اینچی از یک پنل IPS با رزولوشن UHD استفاده می‌کند و قادر به پشتیبانی از استاندارد VESA Certified HDR400 نیز هست.

این مانیتور جدید دارای امتیاز انرژی Energy Star 8.0 و پورت داک نمایشگر تاندربولت ۴ نیز هست. علاوه بر این، سازنده آن را در قالب یک هاب کاربردی نیز طراحی کرده که می‌تواند با چندین پورت USB 3.2 شامل ورودی و خروجی تاندربولت ۴ که نمایش و انتقال اطلاعات تا ۴۰ گیگابایت را ارائه کرده و در کنار آن تا ۱۰۰ وات لپ تاپ شما را نیز شار می‌کند، نقش یک داک استیشن را نیز بازی کند. این مانیتور حرفه‌ای به همراه یک داک کابل تکی، به اسپیکر نیز مجهز است.


مانیتور G27e-20 و G24e-20

اما نمایشگر حرفه‌ای به کنار، لنوو از دو مانیتور گیمینگ سری G خود نیز رونمایی کرده است. این دو مانیتور مخصوص گیمرهای PC طراحی شده‌اند که از کامپیوتر خود برای دورکاری و همینطور آموزش از راه دور نیز استفاده می‌کنند. در حالی که این یک نمایشگر مخصوص بازی است، اما همچنان عملکرد رده بالا و کیفیت مناسبی را ارائه می‌کند که از آن مانیتوری مناسب کاربران حرفه‌ای جوان ساخته است.

هر دو مانیتور برای ارائه تجربه گیمینگ بدون مشکل، کم تأخیر و روان به فناوری AMD FreeSync Premium مجهز شده‌اند. این دو مانیتور همچنین به یک پنل با نرخ رفرش ۱۰۰ هرتزی (با پشتیبانی از ۱۲۰ هرتز اورکلاک) مجهز هستند که برای بازی کردن بسیار مناسب است. همانطور که از نامشان پیداست نیز مدل G27e-20 یک نمایشگر ۲۷ اینچی و مدل G24e-20 نیز یک نمایشگر ۲۴ اینچی است. هر دو روشنایی ۳۰۰ نیت را ارائه می‌کنند و برای بهبود دقت رنگ ۹۵ درصد فضای رنگ sRGB را پوشش می‌دهند. هر دو پنل از نوع VA بوده و رزولوشن آن‌ها نیز فول اچ دی است.

قیمت مانیتور لنوو

مانیتور حرفه‌ای ThinkVision P27u-20 با برچسب قیمتی ۷۶۹ دلاری در دسامبر ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. در سمتی دیگر دو مانیتور گیمینگ لنوو از اکتبر عرضه می‌شوند. قیمت نسخه ۲۷ اینچی ۲۳۹ دلار و قیمت نسخه ۲۴ اینچی آن ۲۰۹ دلار خواهد بود.

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم