تلویزیون ۹۸ اینچی TCLXLQLEDTV

شکل – تلویزیون 98 اینچی TCLXLQLEDTV

تی سی ال از تلویزیون ۹۸ اینچی TCLXLQLEDTV رونمایی کرد.

سال گذشته شرکت TCL تلویزیون‌های سری XL TV خودش را به همراه یک نسخه بسیار بزرگ ۸۵ اینچی با قیمتی کمتر از تلویزیون‌های هم رده‌اش با برندهای سامسونگ و ال جی عرضه کرد. اما حالا سری XL TV بزرگ‌تر هم شده است. امروز تی سی ال از تلویزیون ۹۸ اینچی TCL XL QLED TV رونمایی کرد که از همین امروز نیز فروش آن آغاز شده است. این تلویزیون با نام دقیق ۹۸R754 یک تلویزیون گوگل تی‌وی است که امکانات جذابی مثل اجرای بازی‌ها با رزولوشن ۴K در نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه را در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

امکانات و قیمت تلویزیون ۹۸ اینچی TCLXLQLEDTV

بزرگ‌ترین تلویزیون تی سی ال قیمتی کمتر از ۸ هزار دلار خواهد داشت که در مقایسه با دیگر رقبای غول پیکرش در بازار پایین‌تر است. خود سازنده معتقد است این هنر آن‌هاست که توانسته‌اند عملکرد تصویری توانمند و یک نمایشگر غول پیکر ۹۸ اینچی با فناوری QLED را با قیمت در دسترس‌تری عرضه کنند.

تصاویری که روی این تلویزیون به نمایش درمی‌آیند از طریق چهار پورت HDMI (که دو مورد آن از ۴K با نرخ ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و یکی از آن‌ها وظیفه ارائه eARC را بر عهده دارد) تأمین می‌شوند. البته TCL خیلی در مورد جزئیات فنی این تلویزیون صحبت نکرده و برای اطلاعات بیشتر باید تا زمان حضور در قفسه فروشگاه‌ها منتظر بمانیم. اما آنچه که می‌دانیم، اجرای سیستم عامل Google TV روی تلویزیون ۹۸ اینچی TCLXLQLEDTV است که تجربه روان‌تری را نسبت به اولین تلویزیون‌های گوگل تی وی کمپانی TCL (که پر از باگ و لگ بودند) ارائه می‌کند.

تی سی ال همچنین امسال می‌خواهد تلویزیون‌های دیگری را هم روانه بازار کند. همه‌ی تلویزیون‌های مجهز به Roku TV و Google TV این شرکت جزوی از این برنامه هستند و مشتریان می‌توانند انتظار داشته باشند سازنده چینی امکاناتی مثل نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی را برای گیمرهای کامپیوتری ارائه کنند و همچنین این شرکت کمی هم از ۴K فاصله بگیرد و روی رزولوشن ۸K کار کند.

تی سی ال همچنین در خبری کمی غیرمنتظره از پیشرفت در پردازش حرکتی تلویزیون‌هایش گفته است. این کمپانی با Pixelworks و دیگر پیشروان صنعت سرگرمی برای ساخت یک اکوسیستم حرکتی جدید به نام “TrueCut Motion” همکاری می‌کند که نتیجه آن را برای نخستین بار در تلویزیون‌های بالارده TCL مشاهده خواهیم کرد. TrueCut Motion یکی از مؤلفه‌های حیاتی برای تجربه بصری دلپذیر است که شامل قابل جدیدی از ارائه محتوا و صدور یک گواهی جدید برای تضمین خروجی مورد تأیید فیلم‌سازان است.
۹۸-inch TCL XL QLED TV

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم