تلویزیون QN90A سامسونگ

تلویزیون QN90A سامسونگ به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های ۴K این شرکت کره‌ای محسوب می‌شود. در ادامه با قابلیت‌های مهم این تلویزیون سامسونگ آشنا خواهیم شد.

شکل- تلویزیون QN90A سامسونگ

با قابلیت‌های تلویزیون QN90A سامسونگ آشنا شوید

تلویزیون QN90A به عنوان سری جدید Neo QLED سامسونگ نخستین بار در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و توانست خود را در لیست قدرتمندترین و بهترین تلویزیون های ۴K این شرکت جای دهد. سامسونگ این تلویزیون را به گونه‌ی طراحی کرده تا برای هر نوع استفاده‌ای مناسب باشد. همچنین نرخ نوسازی متغیر و کنتراست بالای این تلویزیون بهترین تجربه از تماشای فیلم و انجام بازی‌های ویدیویی را به همراه خواهد داشت.

تلویزیون QN90A سامسونگ که از قابلیت‌های گیمینگ مناسبی بهره می‌برد و به واسطه همین قابلیت‌ها توانست در سال ۲۰۲۱ عنوان بهترین تلویزیون گیمینگ ۴K را از انجمن AVS دریافت کند. سامسونگ با استفاده از تکنولوژی‌هایی چون ماتریس کوانتومی، Quantum HDR، پردازنده Neo Quantum توانسته تلویزیونی ویژه برای تماشای محتوا را خلق کند.

قابلیت‌های تلویزیون QN90A سامسونگ

نمایش رنگ‌های واقعی

سامسونگ همانند سایر تلویزیون های سری جدید Neo QLED برای تلویزیون QN90A فناوری ماتریکس کوانتومی را در نظر گرفته است که به کمک Quantum Mini LED می‌تواند طیف رنگی گسترده‌تری را نشان دهند. از این رو کاربران محتوایی باکیفیت و با جزئیات فوق‌العاده را تماشا خواهند کرد.

Quantum Mini LED به عنوان منبع نور جدید تلویزیون های جدید سامسونگ محسوب می‌شود که با ابعاد بسیار کمتری از LEDهای معمول می‌تواند کنتراست نقاط تاریک و روشن صفحه را افزایش داده و تصاویر واضحی را به نمایش بگذارد.

قابلیت Quantum HDR 32x نیز با رنگ‌های دقیق و سایه‌های عمیق می‌تواند تصاویر را به واقعیت نزدیک‌تر کند، HDR10+ رنگ و کنتراست تمام صحنه‌ها را تغییر دهد و با تطبیق آن با صفحه نمایش، کوچک‌ترین جزئیات را نیز به نمایش بگذارد. تمام این ویژگی‌های در کنار تکنولوژی کوانتوم دات می‌‌توانند بهترین عملکرد را ارائه دهند. تکنولوژی کوانتوم دات قادر است رنگ‌ها را بر اساس شدت تابش نور مشخص کند.

برخورداری از پردازنده هوشمند Neo Quantum

پردازنده کوانتومی قدرتمند سامسونگ به یادگیری عمیق مجهز شده و قادر است تجربه بهینه‌‌ای از تصویر و صدا را ارائه دهد. هوش مصنوعی ۴K این پردازنده قادر است محتوا، منبع و سیگنال تمام صحنه‌ها را مورد بررسی قرار داده و بهترین خروجی از محتواها را در لحظه به نمایش بگذارد.

در واقع تلویزیون QN90A سامسونگ بدون هیچ نوع پرش، تاری و وقفه محتواها را به نمایش خواهد گذاشت. همچنین سامسونگ نرخ نوسازی آن را تا ۱۲۰ هرتز ارتقا داده است. تکنولوژی FreeSync Premium Pro این تلویزیون نیز بهترین عملکرد را در بخش بازی‌های ویدیویی ارائه خواهد داد؛ این تکنولوژی باعث افزایش دامنه پویایی تصاویر شده و تاخیر را به میزان چشمگیری کاهش خواهد داد.

دسترسی آسان به اکوسیستم سامسونگ

تلویزیون QN90A سامسونگ اکوسیستم این شرکت کره‌ای را نیز برای کاربران به همراه خواهد داشت. از این رو کاربران با قابلیت Multi View می‌توانند گوشی موبایل هوشمند خود را به تلویزیون متصل و محتواهای هر دو را روی یک صفحه تماشا کنند.

همچنین کاربران با استفاده از برنامه Samsung Health می‌توانند آمار سلامتی و ورزش روزانه خود را روی نمایشگر بزرگ تلویزیون مورد بررسی قرار دهند. ضمن این که امکان استفاده از محتوای ورزشی تولید شده توسط شرکای سامسونگ در بخش تناسب اندام نیز برای کاربران فراهم شده است تا در خانه زندگی سالم‌تری را داشته باشند.

Samsung QN90A Neo QLED TV

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم