مانیتور گیمینگ هواوی MateView

مانیتور گیمینگ هواوی MateView GT یک محصول باارزش برای گیمرها محسوب می‌شود که از قابلیت‌های صوتی متعدد و رده بالایی بهره می‌برد.

شکل- مانیتور گیمینگ هواوی MateView GT

مانیتور گیمینگ هواوی MateView چه قابلیت‌های صوتی را ارائه می‌دهد؟

مانیتور گیمینگ هواوی میت ویو جی تی – Huawei MateView GT مدتی پیش عرضه شد و مورد توجه کاربران، به خصوص گیمرها و علاقه‌مندان به دنیای بازی قرار گرفت. این نمایشگر از استانداردهای روز جهان در بخش پنل نمایشگر، کیفیت تصویر و طراحی برخوردار است و علاوه بر این‌ها، دارای یک سیستم صوتی حرفه‌ای نیز هست که نمونه آن را در کمتر محصول مشابهی در بازار می‌توانید مشاهده کنید.

در این مطلب قصد داریم نگاهی به قابلیت های صوتی مانیتور گیمینگ هواوی میت ویو GT بیندازیم. در حال حاضر مانیتورهای گیمینگ متعددی از برندهای مختلف در بازار موجود است. این مانیتورها با هدف ارائه تجربه گیمینگ با تصویر باکیفیت و درجه بالا عرضه می‌شوند، اما در تعداد محدودی از آنها به قابلیت‌های صوتی نیز توجه شده است.

هواوی MateView GT یکی از مانیتورهای گیمینگی است که علاوه بر کیفیت تصویر بالا و قابلیت‌های گیمینگ، دارای ویژگی‌های صوتی قابل توجهی نیز هست. هواوی سری Sound Edition از مانیتور میت ویو جی تی را تولید کرده تا بتواند علاوه بر ویژگی‌های سطح بالای پنل نمایشگر، تجربه فوق‌العاده‌ای از صدای فراگیر و دریافت صدای کاربر از محیط برای بازی‌های آنلاین چند نفره را فراهم کند. به این ترتیب دیگر نیازی به صرف هزینه اضافی برای خریداری سیستم صوتی و بلندگوی گیمینگ مجزا نخواهید داشت.

مانیتور گیمینگ هواوی MateView

این اولین محصول هواوی در بازار مانیتورهای گیمینگ است و البته در همین حضور اول، با عملکرد عالی خود تحسین منتقدان و گیمرها را دریافت کرده است. میت ویو GT دارای پنل ۳۴ اینچی با خمیدگی ۱۵۰۰R و نسبت ابعاد تصویر ۲۱ به ۹ است و به این ترتیب میدان دید وسیعی در اختیار گیمرها قرار گرفته می‌شود. پشتیبانی از ۹۰ درصد فضای رنگی DCI-P3 و صد در صدی فضای رنگی sRGB با توانایی نمایش ۱.۰۷ میلیارد رنگ از دیگر ویژگی‌های میت ویو جی تی محسوب می‌شوند.

نمایشگر هواوی میت ویو GT از رزولوشن تصویر ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل یا WQHD بهره می‌برد و پنل ده بیتی آن تصاویری واضح و روشن با رنگ‌هایی واقعی و باکیفیت را به نمایش می‌گذارد. این مانیتور گیمینگ همچنین از نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۶۵ هرتزی بهره می‌برد و پشتیبانی از محتوای اچ دی آر ۱۰، روشنایی ۳۵۰ نیتی و کنتراست ۱ به ۴۰۰۰ نیز سایر ویژگی‌های آن را تشکیل می‌دهند.

علاوه بر مواردی که گفته شد، مانیتور گیمینگ هواوی MateView به ویژگی‌های جذاب دیگری هم مجهز شده که مشابه آن را در کمتر رقیبی پیدا می‌کنید. ساندبار حرفه‌ای در این محصول، یکی از جذاب‌ترین امکانات و نوآوری‌های آن محسوب می‌شود که در ادامه برخی از ویژگی‌های آن را بررسی می‌کنیم.

صدای فوق‌العاده ساندبار هواوی MateView GT

درون پایه مانیتور هواوی میت ویو جی تی یک سیستم صوتی پیشرفته و حرفه‌ای در قالب یک ساندبار مخفی شده است. این سیستم صوتی دارای یک جفت بلندگوی ۵ واتی از نوع Full Range است که صدایی طبیعی، قدرتمند و شفاف را پخش می‌کند و گیمرها با استفاده از آن دیگر نیازی به خرید بلندگوی مجزا و هدفون گیمینگ باکیفیت و گران‌قیمت نخواهند داشت.

این ساندبار دقیقا روبه‌روی صورت کاربر قرار گرفته و صدای دلنشین آن توسط هر دو گوش انسان با یک میزان شدت شنیده می‌شود. هواوی گفته این اسپیکرها می‌توانند صدایی به بلندی ۸۰ دسیبل را پخش کنند که رقم قابل توجهی در بین محصولات مشابه محسوب می‌شود.

یک نوار RGB روی این ساندبار منحصربه‌فرد قرار گرفته که انواع و اقسام جلوه‌های نمایشی جذاب را به نمایش درمی‌آورد. این نوار RGB فقط محدود به زمان بازی کردن نیست و می‌توانید آن را در شرایط مختلفی مثل تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی نیز تنظیم کنید. همچنین گیمرها از طریق تنظیمات مانیتور به افکت‌های مختلف روی این نوار RGB دسترسی خواهند داشت؛ به این صورت که با انتخاب هر حالت نورپردازی، افکت متناسب با بازی یا آهنگ مورد علاقه شما تنظیم می‌شود.

البته نوار RGB روی ساندبار مانیتور هواوی MateView GT فقط جنبه نمایشی ندارد و یک نوار حساس به لمس است که کاربردهای دیگری را در اختیار شما قرار می‌دهد. استفاده از کلیدهای تعبیه شده در زیر مانیتورهای معمولی برای تغییر میزان بلندی صدا، کار وقت‌گیری است و کاربران در بین منوها به دنبال گزینه تغییر شدت صدا می‌گردند. هواوی به شکل نوآورانه و خلاقانه‌ای این محدودیت را از بین برده و حالا در مانیتور میت ویو جی تی، کاربران می‌توانند به راحتی با کشیدن انگشت خود روی ساندبار، صدای بلندگوها را کم و زیاد کنند.

Huawei MateView GT Gaming Monitor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم