سیستم نورپردازی هوشمند فیلیپس

شرکت فیلیپس هیو در جریان مراسم IFA 2022 از جدیدترین سیستم نورپردازی هوشمند خود رونمایی کرد که تجربه بازی کردن را متحول می‌کند.

شکل- سیستم نورپردازی هوشمند فیلیپس

سیستم نورپردازی هوشمند فیلیپس هیو ، آرزوی هر استریمری خواهد بود

اخبار علمی و فناوری – شرکت فیلیپس هیو در نمایشگاه فناوری ۲۰۲۲ IFA برلین حضور فعالی داشت که شامل آپدیت‌های نرم‌افزاری برای محصولات مختلف، مشارکت‌های بیشتر و البته معرفی محصولی جدید برای گیمرها و استریمرهای رایانه شخصی می‌شود.

این شرکت سیستم نورپردازی هوشمند Play Gradient را برای رایانه شخصی معرفی کرد که طراحی مشابهی با نسخه‌ی تلویزیونی دارد اما به طور خاص برای مانیتور پی سی طراحی شده است.

سیستم نورپردازی هوشمند فیلیپس

سیستم نورپردازی هوشمند فیلیپس هیو در سه اندازه‌ی مختلف عرضه می‌شود که اولی برای مانیتورهای ۲۴ تا ۲۷ اینچی، دومی برای مانیتورهای ۳۲ تا ۳۴ اینچی در نظر گرفته شده است. اما مورد سوم، نوار نورانی بلندتری است که برای ستاپ‌های سه مانیتوری کاربرد دارد و مناسب نمایشگرهای ۲۴ الی ۲۷ اینچی است.
مانند نسخه تلویزیونی، سیستم نورپردازی هوشمند Play Gradient در رایانه شخصی هم با پایه‌های همراه به پشت مانیتور متصل می‌شود و وقتی مانیتور در نزدیکی دیوار قرار می‌گیرد، جلوه‌ای هاله مانند را روی دیوار ایجاد می‌کند. «پلی گردینت» تجربه‌ای همه‌جانبه و بی‌نظیر از بازی کردن و استریم ویدیو را ارائه می‌دهد و هنگام استفاده از برنامه «Philips Hue Sync» چشمک می‌زند، رقص نور انجام می‌دهد و بر اساس عملکرد نمایشگر، نور را کم یا زیاد می‌کند.

ضمنا فیلیپس هیو از همکاری با برند Corsair خبر داد که به لطف آن، کاربران می‌توانند از برنامه «Corsair iCue» برای تنظیم جلوه‌های خاص در لامپ‌های هوشمند فیلیپس هیو استفاده کنند و منحصربه‌فردترین اتاق گیمینگ ممکن را ایجاد کنند. این سیستم باعث هماهنگی Corsair RGB (ال ای دی‌های نورانی کیس) با سایر وسایل هوشمند فیلیپس هیو می‌شود.

سیستم نورپردازی هوشمند Play Gradient از ۱۳ سپتامبر در بریتانیا در دسترس خواهد بود و قیمت آن از ۱۲۹٫۹۹ پوند شروع می‌شود. لازم به ذکر است که یک کیت کاملتر از این محصول هم در نظر گرفته شده که در همان زمان و با قیمت ۱۶۹٫۹۹ پوند به فروش می‌رسد.

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم